איך מפסיקים לפחד לדבר בחופשיות?
האם בכלל זה אפשרי להיפטר מבעיית ריח רע מהפה?
התשובה חברים היא: כן! 

אחד החששות הגדולים ביותר שלנו יכול לקרות מבלי שבכלל נהיה מודעים לקיומו. אנו יכולים לשבת בניחותא בחברת בני משפחה, לבלות עם חברים בערב שישי או בישיבת עבודה בשולחן עגול עם המנכ"ל ובכירים נוספים. פתאום אנחנו רואים אותם מתלחשים ולא מבינים מדוע. אולי נקבל רמזים, אולי לא. הדבר היחיד שמעניין אותנו הוא כיצד להיפטר מריח רע שמגיח מהפה שלנו, ולהפוך זאת למה!

 

ריח רע מהפה- למה זה קורה לנו ומה ההשלכות?  

בעיות ריח מהפה הן שכיחות ובעלות סיבות שונות. הסיבה הייברית? חיידקים. לא תשובה בלתי צפויה, ועדיין, הסיבה המרכזית לבעיה. חיידקי הפה שורצים בהמוניהם בחלל הפה, דירוג שאנו מכניסים אוכל לפה שלנו, הם מפרקים את החלבונים שהצטברו בו.

שיירים של אוכל שנותרו בפה ונתקעו במקומות חבויים מעינינו, כמו: אזורי שיני בינה – תורמים גם הם לבעיית הריח. המזון התקוע הוא חממה וקרקע פורייה לחיידקי הפה.

כאן חשוב להזכיר כי ריח רע יכול להופיע לא רק דרך הפה שלנו; גם לאף שלנו יש חלק אפשרי כך. דלקת סינוסיטיס למשל, עשויה להיות סיבה כרונית לבעיית ריח מבאיש.

אותם חיידקים שתוקפים דרך האף והפה, לא מסתתר רק בפירוק חלבונים ובלגרום לנו "להריח לאתיו ומ", אלא גם רתויו ומ ", אלא גם לגותויו ומ" במקרים קיצוניים יותר, עשויים אותם חיידקי פה לגרום אף לטרשת עורקים. אלה בדיוק הסיבות לכך שבאותה המידה לנפץ מבעיית ריח רע המופיעה בשכיחות גבוהה- יש לאבחן ולטפל בבעיה בצומה עמוקה יוירו …

 

אז איך מטפלים?

חלק מפתרון בעיית ריח רע מהפה יכול להיות בידיים שלנו, תרתי משמע: הקפדה על צחצוח שיניים נכון, בעזרת מברשת המותאמת למבנה הפה שלנו, אשר תוכל להגיע בקלות וללא פציעות אל כל המקומות העמוקים בחלל הפה שלנו. מומלץ כי למברשת האישית שלנו יהיה מנקה לשון, כיוון שגם הלשון היא מרבץ נוח לחיידקים להתמקד בפירוק חלבונים.

גם עיתוי הצחצוח הוא קריטי: הדבר הנכון הוא לעשות זאת לאחר כל ארוחה. שוכחים להקפיד על כך? עדיין חשוב לעשות זאת לפחות פעמיים ביום, בתחילת היום ובסיומו. להשלמת הטיפול הנכון, יש להקפיד על עוד כמה כללים:

  1. העברת חוט דנטלי בין השיניים שלנו
  2. שטיפת פה תמיסתית לגרגור בבוקר ולקראת השינה

מניעה נכונה באמת של בעיות ריח מגיעה באמצעות תיאום תקופתי של טיפול אצל שיננית. כאשר יש לנו "חבילה" כזו, אמורה בעיית הריח הזמנית להיעלם.

 

"צחצחתי, אבל עדיין יש לי ריח רע"

כמו בכל בעיה הנוגעת לגוף שלנו, כאשר טיפול מקומי לא פותר את הבעיה, יש לאבחן אותה אצל הגורם הרלוונטי; נכון, גם כאן אין הפתעות … רופא השיניים שלנו.

אם אכן ממשיך הריח הרע להבאיש את הסובב אותנו, אומר כנראה באחת הבעיות המורכבות יותיוי, שהוזכרו כאן, כתיו הוזכרו כאן, כיויו: הוזכרו כאן, כיויו: הוזכרו כאן, כהלאיש את הסובב אותנו

למה לנו לנחש? אפשר לזהות זאת בוודאות.

מגיעים אל רופא השיניים לאבחון ולהמשך טיפול. למרות שרופא השיניים מקצועי, לא תמיד תאותר בעיית הריח. לכן מומלץ לעשות זאת ב מרפאת מומחים לבריאות הפה, אשר בין רופאים מיומנים באיתור בעיות אלה. מומחה לכירורגיית פה ולסת יספק את ההצלחה המושלם עבורנו, וגם, טיפול שבסיומו נוכל לומר בחופשיות: הצלחנו להיפטר מהריח.

עדיין לא בטוחים שאתה זקוקים לרופא לפתרון בעיית ריח מהפה?

חוששים?

אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה. צרו עמנו קשר בכל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *