עלות עקירה כירורגית – 

מחיר החל מ- 300₪

עקירה כירורגית היא פרוצדורה נפוצה, אך חשוב לבצע אותה בעזרתו של רופא כירורג מומחה אשר מכיר את התהליך ויודע כיצד להתמודד עם מקרים רגישים ומסובכים. מהם המקרים בהם יש צורך לבצעה עקירה כירורגית, מהו ההליך וההחלמה ומהי עלות עקירה כירורגית? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

מהי עקירה כירורגית?

עקירה של שן היא פעולה נפוצה אשר מתבצעת על ידי כל רופא שיניים מוסמך, לעומת זאת, עקירה כירורגית היא פעולה רגישה יותר המבוצעת על ידי רופא מומחה. הליך העקירה מורכב יותר וכולל קרבה לעצב הלסת והתמודדות עם מצבים דנטליים המצריכים ניסיון ויכולות רפואה גבוהות. ישנן מספר סיבות היכולות להוביל לעקירה כירורגית:

 

תהליך העקירה – 

תהליך של עקירה כירורגית משתנה מעט בהתאם לסוג השן הנעקרת, מורכבות המקרה ושיטת הביצוע, אך רוב העקירות דומות בבסיסן. ראשית יש לבצע צילום של האזור הרלוונטי, ישנם מקרים בהם יבקש הרופא לבצע צילום סי.טי נוסף. בעזרת הצילומים יכול הרופא לתכנן את העקירה בצורה טובה ולהתחיל בתהליך. הרופא ירדים את האזור בעזרת זריקה מקומית או טשטוש במקרים מורכבים, ולאחר מספר דקות יחל לחשוף את שורש השן הבעייתית. הרופא יוציא את כל חלקי השורש ובסיום יתפור האזור במידת הצורך. כעת, נותר לכם לעבור את שלב ההחלמה ותוכלו לשוב לתפקוד תקין.

עלות עקירה כירורגית

תופעות לווי והחלמה לאחר העקירה – 

 לאחר העקירה אתם עשויים לחוש במספר תופעות לווי:

תופעות הלווי ילכו ויפחתו ככל שיעברו הימים, לאחר מספר ימים אמורות התופעות לחלוף לחלוטין ואתם תוכלו לשוב לתפקוד כמעט תקין. לאחר העקירה יש לשמור על הוראות הרופא, להימנע מצריכה של מזון ושתייה חמים ולהתמקד באוכל רך וקריר כמו גלידה, יוגורט, דייסה מקוררת וכל מאכל רך העולה על דעתכם.

 

מה היא עלות עקירה כירורגית?

מחיר עקירה כירורגית ישתנה בהתאם לאופן העקירה, למורכבות הביצוע שלה וכן לפי רמתו וניסיונו של הרופא המבצע. באופן כללי ביצוע של עקירה כירורגית אינו יקר מאוד וכדאי לבצע את הפעולה ללא דיחוי, על מנת למנוע הסתבכות והחמרה של המצב. חשוב לבחור רופא ומרפאה מנוסים ואיכותיים ומומלץ שלא להתפשר על מחיר זול באופן מחשיד. בחירה כזו עלולה להתברר כמוטעית ולהוביל לעלויות נוספות עקב ביצוע לקוי או רשלני של העקירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *