כל מה שעליכם להכיר בנוגע לאפשרות של טיפול בנסיגת חניכיים בלייזר

הטיפולים השונים באמצעות שימוש בלייזר במרפאות השיניים שניתן לבצע היום לשם פתרונות מחלות חניכיים שונות ועד לטיפול בבעיית Gummy Smile בעלי יעילות גבוהה ואמינות מרבית. בשנים האחרונות, טיפולים שכאלו תפצו תאוצה במרפאות השיניים בארץ ובעולם, ונמצאו מומלצים על ידי מומחים בתחום. במקום שיטות הטיפול המסורתיות, קיימת טכניקת הטיפול באמצעות לייזר בקדמת החזית הטכנולוגית כשיטת טיפול המהווה פתרון מתקדם ואמין. על מנת לעשות לכם סדר בין הטיפולים שונים שניתן לבצע וכיצד כל אחד מה מבוצע, אנחנו ריכזנו עבורכם את כל המידע ואת כל הפרטים החשובים שעליכם להכיר.

דברו איתנו

במיילpencil

כיצד ניתן לטפל במחלות חניכיים שונות באמצעות חיתוך חניכיים בלייזר ועוד

טיפול במחלת חניכיים בלייזר אצל רופא שיניים הינו טיפול חדשני ומתקדם בתחום בריאות חלל הפה ומאפשר למעשה לשקם רקמות פגועות ופגמים נוספים בחלל הפה. פעולות אלו ניתנות לביצוע באמצעות האפשרות לעודד את חידושה וצמיחתה של העצם ובכך טיפול חניכיים בלייזר הוא בשורה של ממש בין טיפולי שיניים שונים. התוצאות של הטיפולים באמצעות לייזר הן איכותיות ברמתן ובתצוגתן בהשוואה לטכניקות הטיפול אשר נעשה בהן שימוש עד כה ויש לציין כי הן אינן מלוות בתופעות לוואי. טיפול שיניים בלייזר מאפשר למנוע מהמטופל לעבור ניתוח והינו בסופו של דבר הליך פולשני קטן לעומת החלופות הקיימות האחרות. כעת אנו נסביר בפירוט כיצד עובד הטיפול השיניים עצמו באמצעות הלייזר, מה חשוב לדעת לגביו ומה הוא כולל.

אמדוגן, הוא חומר ביולוגי פעיל אשר עליו מבוסס הטיפול בלייזר בעקבות מחלת חניכיים כזו או אחרת. יש לציין כי חומר פעיל זה מכיל בתוכו פרוטאינים שונים אשר נמצאים בתוך תשתית האמייל של השן. במהלך הפעולה עצמה, מוזרק למעשה החומר החלבוני הפעיל, אמדוגן, אשר מעודד את החלמתה הטבעית והבריאה של עצם השן ובכך מאפשר את חידושו של הליגמט הפריודוטלי. עידוד ההתחדשות של ייצורם של תאי העצם אשר תומכת בשיניים בתוך לסת האדם מאפשר את העצירה של נסיגת החניכיים ואת שיקומה של העצם. השימוש בחומר החלבוני הפעיל, באמצעות הלייזר, מאפשר את התהליכים ההכרחיים הללו על מנת לאפשר את שיקום חלל הפה.

קרן הלייזר מאפשרת את החיטוי ואת ההסרה של אותה רקמה דלקתית אשר מהווה את מקור הבעיה ובכך החומר הפעיל שמוזרק לעצם השן יעודד את הצמיחה של רקמה בריאה. רקמה בריאה, אשר נוצרת לאחר הטיפול, חיונית לשן על מנת לאפשר אחיזה תקינה שלה בחניכיים. כך, הפתרון של שימוש בלייזר לטיפול במחלות חניכיים מהווה פתרון מושלם, איכותי ומקצועי בכדי למנוע מצב של נסיגת חניכיים. יש לציין שמדובר בשיטה לטיפול בבעיות הנגרמות בעקבות מחלות חניכיים אשר תופסת תאוצה בשנים האחרונות וזאת לאור התוצאות שהיא מציגה בקרב המטופלים באמצעותה והיעילות הגבוהה של הטיפול בה. אין עוררין שהטיפול במחלות חניכיים באמצעות לייזר הוכיח ומוכיח את עצמו כיעיל, פורץ דרך, חדשני ואמין.

איך מבוצע טיפול הקצעת שורשים בלייזר ומדוע יש צורך בו ?

בין מחלות החניכיים, ישנו הבדל בין דלקת חניכיים לדלקת חניכיים כרונית, כזו אשר כבר הובילה לפגיעה נרחבת במערכת התמיכה של השן והתסמינים אליה הם בדרך כלל דימום בעת צחצוח השיניים. הדלקת הכרונית מובילה לנזק ברקמות אשר סובבות מסביב לשן וכך נוצר כר גידול של חיידקים. הדלקת והזיהום החיידקי מובילים להיווצרות של כיסים בין החניכיים לבין השיניים, ולאחר שכיסים אלה מעמיקים ישנה פגיעה נרחבת בשיניים ויש צורך לעקור אותן. הטיפול בכיסים באמצעות הקצעת שורשים מתחיל בטיפול ניקוי אבנית לשם טיהור וניקיון האזור בחלל הפה ולאחריו ישנו טיפול הקצעת שורשים בלייזר אשר נעשה בהרדמת מקומית ומאפשר את הסרת הרקמה הדלקתית.

ניתוח חניכיים בלייזר, הזרקת בוטוקס ואפשרויות טיפול נוספות לבעיית "חיוך חושף חניכיים"

בעיית "חיוך חושף חניכיים" או באנגלית Gummy Smile, היה תצוגה מובלטת של החניכיים במהלך דיבור או במהלך חיוך. בין הגורמים שיכולים להוביל לבעיה זו ניתן למנות שיניים קדמיות אשר בולטות כלפי חוץ, השפה העליונה דקה מהרגיל, בקיעה באופן לא תקין ופסיבי של השיניים ועוד. במהלך ביקור את רופא מומחה, ניתן לזהות את הגורם לבעיה ועל ידי כך להתאים את הטיפול המתאים נוכח המצב. בין הטיפולים שניתן להתאים למצבים השונים של בעיית "חיוך חושף חניכיים" ניתן למנות הזרקת בוטוקס לשם הרפיית השריר, ניתוח חניכיים פלסטי בכדי להאריך את הכותרות, טיפול אורתודנטי מותאם לבעיה, ניתוח לשם מיקום של השפה מחדש ועוד.

אז אם אתם מחפשים אחר מרפאה איכותית, אמינה ומקצועית על מנת לבצע בה טיפול במחלת חניכיים בלייזר, יש לנו את המקום המתאים לכם. מרפאת אלאדין קליניקס בקריית חיים, היא מרפאת שיניים אשר מומחית במגוון רחב ועשיר של טיפולי שיניים שונים – מעקירות, דרך השתלות שיניים ועד טיפולים אסתטיים וטיפולי שימור. רופאי המרפאה עושים שימוש במכשור ברמה הגבוהה ביותר מבחינה טכנולוגית והשירות והמקצועיות של עובדי המרפאה מעניקים ללקוחות מעטפת מושלמת ורחבה לטיפול המושלם עבורם. תוכלו לקבל את כל הטיפולים המתאימים לכם ולקבל את הייעוץ הייעודי עבורכם, והכל תחת קורת גג אחת. על מנת ליצור קשר לשם קבלת פרטים נוספים או לשם ייעוץ על טיפול בלייזר, אתם מוזמנים לפנות במספר הטלפון 046112711

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *