הרמת סינוס והשתלת עצם – מחיר החל מ-6,000 ₪

ביצוע של ניתוח השתלת עצם הוא מורכב ומצריך ניסיון, כאשר מתווספת לניתוח גם אופציה של הרמת סינוס, חייבים רופא כירורג מומחה לסת על מנת לבצע אותו כהלכה. מהי בדיוק הרמת הסינוס, מתי היא נדרשת, מהו תהליך הניתוח ומשך ההחלמה? כל התשובות במאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

 

הרמת סינוס והשתלת עצם – מתי זה נדרש?

כאשר רוצים לבצע השתלה של שן חדשה, יש צורך לוודא תחילה כי עצם הלסת גדולה מספיק על מנת לקלוט את השתל. בגין סיבות מסוימות נוצר מצב של ספיגת עצם, אשר מקטין את עצם הלסת ולא מאפשר השתלה. כדי להתגבר על הבעיה ניתן לבצע ניתוח להשתלת עצם בלסת, ניתוח אשר כולל החדרה של עצם חדשה והרחבה של האזור הרלוונטי. הרמת סינוס היא אחת השיטות המאפשרות החדרה של עצם.

 

הליך הניתוח

הניתוח הינו מורכב ודורש הכנה מקדימה מתאימה, של הרופא וגם של המטופל עצמו. הניתוח מתחיל בהרדמה מקומית או כללית, תלוי במורכבות ובמיקום הניתוח. לאחר מכן הרופא מרים את ממברנת רצפת הסינוס הרלוונטית וכך יוצר חלל. אל החלל מוחדרת עצם או יותר נכון חומר גרגרי המדמה עצם, וכך נוצרת הרמת הסינוס ועיבוי של הלסת. בסיום הניתוח הרופא תופר את המקום ולאחר תקופת ההחלמה והתחדשות העצם ניתן להמשיך בהשתלה הדנטלית. משך הפעולה הוא כ-שעה עד ל-שעה וחצי ולרוב ייעשה בהרדמה מקומית או טשטוש.

השתלת עצם והרמת סינוס

הרמת סינוס פתוחה או סגורה?

את ניתוח הרמת הסינוס ניתן לסווג לשני סוגים:

לכל ניתוח השתלת עצם והרמת סינוס מאפיינים שונים, אופן ביצוע מעט שונה וזמני החלמה שונים. ההחלטה איזה ניתוח לבצע נתונה לרופא בהתאם למצב הרפואי של המטופל.

 

לאחר ניתוח הרמת סינוס והשתלת עצם – תקופת ההחלמה

תקופת החלמה הראשונית היא כשבועיים בממוצע. במהלך התקופה ייתכן ותרגישו נפיחות וכאב באזור הניתוח ולעיתים יופיעו שטפי דם כחולים באזור הלחי החיצוני המקביל לניתוח. יש להקפיד להישמע להוראות הרופא, לצרוך את תרופות המרשם שיספק, להימנע מאכילת מזון חם בימים שלאחר הניתוח ומלעיסת מזון קשה. על מנת להקל על הכאב מומלץ לצרוך מזונות קרירים ורכים כמו יוגורט, מעדני חלב שונים וגלידות למיניהם. לאחר ההחלמה ניתן להמשיך בטיפול הדנטלי לפי מידת הצורך.

 

מי רשאי לבצע את הניתוח?

הרמת הסינוס הוא ניתוח מורכב ומסובך, לכן רק רופא כירורג בעל התמחות רלוונטית בניתוחי פה ולסת רשאי לעשותו. וודאו עוד בטרם הניתוח כי הרופא הוא אכן רופא מומחה ואל תסתכנו בביצוע הניתוח בידי רופא שאינו מוסמך או שאינו בעל ניסיון מתאים.

 

אלאדין קליניקס – מרפאת מומחים

מרפאת השיניים בהובלת ד"ר מוהנא עלא אלדין, היא אחת ממרפאות השיניים המובילות בצפון. ניתוחי הרמת סינוסים והשתלת עצם מסובכים מבוצעים על ידי ד"ר עלא באופן בלעדי וצוות המרפאה ילווה אתכם עד להחלמה מלאה.

לקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות חייגו: 04-6999788, ולפרטים נוספים לחצו כאן >>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *