השתלת עצם בלסת התחתונה – כל מה שצריך לדעת:

חוסר בעצם הלסת עשוי לנבוע ממספר סיבות, הוא נפוץ בעיקר בגילאים מאוחרים, אך בהחלט ייתכן מצב של עצם חסרה גם בגיל צעיר. הפתרון לחוסר עצם בלסת התחתונה הוא ביצוע של ניתוח להשתלה וחידוש העצם, מהו בדיוק ההליך, במה כרוכה ההחלמה ומה העלות של ניתוח שכזה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

השתלת עצם בלסת התחתונה –

כאשר ישנו צורך להשתיל שתל דנטלי בלסת העליונה או התחתונה יש לוודא ראשית כי עצם הלסת יציבה דייה על מנת לקלוט את השתל בצורה מיטבית. בערך בכ-30%-50% מהמקרים זהו אינו המצב והעצם תהיה חלשה, לא צפופה מספיק או לא גדולה דיי הצורך. הסיבות למקרים אלו הן מגוונות:

ישנן עוד סיבות רבות אך בכולם התוצאה זהה, עצם הלסת אינה יציבה מספיק לקליטה של שתל ויש צורך לחזק או להגדיל אותה בעזרת השתלה של עצם חדשה.

 

אפשרויות השתלה –

את העצם החדשה ניתן להשתיל בצורה אופקית ובצורה רוחבית, תלוי בצורך ובהחלטת הרופא המנתח. ישנן מספר של סוגי עצמות בהן עושים שימוש בניתוח מסוג זה:

כאמור, סוג הניתוח והעצם בה יעשה שימוש ייקבע בהתאם למטרת הניתוח להחלטת הרופא על אופי ההליך הטוב ביותר.

השתלת עצם בלסת התחתונה מחיר

השתלת עצם בלסת התחתונה –

ניתוח להשתלה של עצם בלסת התחתונה חייב להיות מבוצע על ידי רופא כירורג מומחה, זהו ניתוח מורכב הדורש מיומנות וניסיון רבים. הקירבה של הלסת התחתונה לעצב הלסת מחייבת זהירות יתרה וניסיון בניתוחים מורכבים והבנה במקרים בלתי צפויים.

 

תהליך הניתוח ותקופת ההחלמה –

לאחר החלטה על ביצוע הניתוח ו-ווידוא כי כל אופציות הטיפול האחרות מוצו. יש לבצע את כל ההכנות הנדרשות ורק אז ניתן יהיה להתחיל בתהליך. ראשית הניתוח בזריקת הרדמה, לרוב ייעשה שימוש בהרדמה מקומית או טשטוש, אך לעיתים ישנו צורך בהרדמה כללית. לאחר הירדמות האזור, הרופא יפתח פתח קטן דרכו יחדיר את תחליף העצם, יכסה אותה בממברנת הגנה ויתפור את הפצע. לאחר מכן ניתן יהיה לעבור לתקופת ההחלמה. תקופת ההחלמה הראשונית היא בין מספר ימים עד לשבועיים, כאשר בזמן זה ייתכן ותחושו תופעות לוואי כמו כאבים, נפיחויות ושטפי דם. חשוב להישמע להוראות הרופא, להימנע מביצוע של פעולות ספורטיביות מאומצות, להימנע מאכילת מאכלים חמים וקשים ולדבוק בטיפול התרופתי שניתן על ידי הרופא.

 

השתלת עצם בלסת התחתונה – מחיר החל מ- 1,500 ₪

מחיר הניתוח ישתנה בהתאם למורכבות הניתוח ולרופא המטפל, אך בעיקרון אמור לנוע החל מ-1,500 ₪ ולעלות בהדרגה. במרפאת "אלאדין קליניקס" בהובלת ד"ר מוהנא עלא אלדין, אנו מתמחים בביצוע ניתוחים מורכבים בצורה הטובה ביותר.

ד"ר עלא הוא רופא כירורג מומחה בעל ניסיון עבודה רב, ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו.

לקביעת תור או לשיחת ייעוץ ללא עלות חייגו: 04-6999788.  לפרטים נוספים ולקביעת בדיקה ללא עלות לחצו כאן >>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *